Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 29/04/2024

HR Administrator (Thuiswerk) in Muizen (mechelen)

Als HR Administrator werk je in Muizen, vlakbij het station. Je helpt het HR-team met payroll en personeelsadministratie. Het is een zeer groeiend en dynamisch bedrijf, solliciteer vandaag nog! 

Hieronder alvast een greep uit jouw takenpakket:

  • Je verwerkt alle informatie over de salarissen, zodat zowel de interne medewerkers als de interimkrachten hun betaling tijdig ontvangen.
  • Je beheert administratieve taken rond beloningscomponenten zoals maaltijdcheques, verzekeringen en cadeaus.
  • Je staat de interne medewerkers op een correcte manier te woord in verband met vragen over personeelsadministratie & sociale documenten
  • Je voorziet standaardrapporteringen over verschillende HR-gerelateerde onderwerpen, met als doel correcte inzichten te geven aan het management
  • Je staat in voor de opmaak van waarschuwingsbrieven en de personeelsdossiers
  • Je beheert de aangifte en opvolging van de arbeidsongevallen

Hierbij sta je in nauw contact met externe partijen zoals het sociaal-secretariaat, de mutualiteit, verzekeringsmaatschappijen, et cetera.

  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en bent vlot in het Frans
  • Je kan relevante ervaring binnen payroll voorleggen
  • Je beschikt over een goede kennis van de sociale wetgeving
  • Kennis van Eblox HR & Navision is een pluspunt
  • Je bent gestructureerd, klantvriendelijk, positief ingesteld en hebt oog voor detail

In de job van HR Administrator krijg je naast een aantrekkelijk loon, nog volgende voordelen:

  • Maaltijdcheques €8
  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekering
  • Laptop
  • GSM
  • Onkostenvergoeding € 50 / maand
  • Thuiswerk 2 dagen / week

Je komt terecht in een 40-uren week met glijdende uren, te starten tussen 7h30 en 9h00. Onze klant volgt het collectieve verlof met drie weken bouwverlof in juli. Ook zijn er twee weken vrij tussen Kerst en Nieuwjaar, plus enkele brugdagen. Maar ze verwachten dat je 2 weken in de zomer opneemt, en 1 tussen Kerst & Nieuw. Van flexibiliteit gesproken!

Bij onze klant kan je voltijds of op 4/5e basis aan de slag.

  • Sector: Diensten

Onze klant gelegen te Muizen (Mechelen) en focust zich op dienstverlening aan het spoorwegnet en nutsvoorzieningen. Je komt terecht in een groeiend bedrijf en moderne werkomgeving. Jouw collega's houden van transparante communucatie en een hands-on aanpak.